Veelgestelde Vragen
Wat is de levertijd?
Wij streven ernaar om de bestelling binnen 10 dagen te verzenden. Wegens omstandigheden kan er vertraging zijn in het verzendproces. Bij langdurige vertraging zullen wij contact met u opnemen.
Hoe kan ik een product retourneren?
Retourneren kan en mag altijd. Echter zijn hier wel voorwaarden aan verbonden. Zie hiervoor ons retourbeleid.
Mijn bestelde product bevat een beschadiging. Wat nu?
Helaas kan het soms gebeuren dat een product beschadiging bevat door een transportfout.
Indien je graag wenst het beschadigde product om te ruilen voor een nieuw product, vragen wij je om foto’s naar ons op te sturen van de beschadiging (teamroedie@gmail.com). Op deze manier kunnen wij kijken hoe de schade is en aan de hand daarvan eventueel een volledig nieuw product (kosteloos) naar je versturen. Echter zullen wij pas een nieuw product naar je toesturen zodra wij de retour (van het beschadigde product) hebben ontvangen. De retourprocedure kun je vinden op de desbetreffende pagina.
In het geval dat je enkel wil retourneren zonder een nieuw product opgestuurd te krijgen, kan je dit via hetzelfde retourproces doen. Graag ontvangen wij op het retourformulier de reden van retournering, omdat we je feedback erg op prijs stellen.
Welke algemene voorwaarden zijn van toepassing op mijn bestelling?
Lees hier meer.
Hoe verzorg ik mijn bestelde product?
Elk item heeft een eigen instructie. Was en droog het in iedergeval niet te heet. Ga alsjeblieft niet met een strijkijzer over het design.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Stuur ons een email met je vraag of gebruik het contactformulier.